fredag 21 mars 2014

Böcker och vantar

Jag skulle bara köpa en bok : Prinsessan av Tomas Arvidsson (en kriminell historia)
Jag gillar Tomas Arvidssons böcker...."Den poetiska hunden", Andras pengar och böckerna om Studierektorn Jan Bertilsson. Böckerna utgår ifrån Kalmar så lite känner man igen sig i miljöerna.
 
Men så är det ju så här för mig, att det är så lätt att klicka till på någon bok till som jag vill ha.
Denna gång hamnade boken "Vantar för alla årstider" i min "kundkorg" och några dagar senare låg ett paket i min brevlåda med böckerna.

Jo sen skulle jag fixa lite garn till mitt "Garn & Te " byte och då klickade jag dessutom hem lite Rauma Finull som passar till några vantar ur boken.
 
Det är såååå lätt att bara klicka hem lite godsaker via nätet..
 
Ja, nu har jag lovat mig själv att åtminstonde sticka klart Stickas "sockarna för mars o lite april" innan jag lägger upp till ett par vantar.
 
 

1 kommentar:

  1. Den där näthandeln....;) .Din näthandel är inte så farlig, mer än för plånboken kanske. Men det ger ju sån glädje... o är helt ofarlig.
    Du förbereder för nästa vinter förstår jag. Då vankas fina vantar uppåt Västervikstrakten.
    Goa kram till dig./Monika

    SvaraRadera