onsdag 10 april 2013

Vänner !

Vänner är bra att ha !
 
Vännen och kollegan Cherie har gjort två Garnskålar  med guldhjärtan på, så söta.
Dessa är en prototyp så nästa skålar ska bli större så t.o.m stora 1hg nystan ryms i dem.

Vännen Anette C har sytt mig ett fodral till mina stickor, så praktiskt och fint med ett retro tyg.
Jag är inte vän med symaskinen som Anette vet, så jag har inte ens provat att sy ett stickfodral, jag hade tänkt väva ett.......men när vet jag inte - så nu gjorde Anette ett till mig.
TACK ;o)))
 
Visst är det härligt med goda vänner som tänker på en!




6 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt. Så glad man blir.
    Tror att det kom till en som är en bra vän själv!
    Kram Monika.

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina saker och vänner du har!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  3. Vilka praktiska garnskålar! Och stickfodral är ju bra att ha! Härligt med så fina vänner!

    SvaraRadera
  4. Fantastisk fina garnskålar, hoppas de fungerar också//MalinSj

    SvaraRadera
  5. Vad bra att ha vänner som gör så praktiska och trevliga grejer.

    SvaraRadera
  6. Är helt övertygad om att du är en likadan vän, en sådan som tänker på andra!
    Christina

    SvaraRadera