måndag 5 november 2012

Utlottning av en stickbok

Jag har gjort det igen!

 Jag har beställt samma bok från två ställen så nu har jag 2 st "Varma tumvantar och några sockor" av Eva Trotzig, en  väldigt trevlig bok med massor av fina stickmönster.

Så vill du ha chansen att få denna fina bok så skriv en kommentar i min blogg = 1lott
Länkar du till mig från din blogg = 1 lott till . Så boka dig för 2 lotter.

Fram till den 17 november kan du delta i utlottningen, 
 den 18/11 skriver jag i min blogg vem som får boken.

37 kommentarer:

  1. Haha, du är för rolig:).
    Då ska vi se om jag har bättre tur denna gången.
    Tur med att vinna, tur att jag har möjlighet att läsa din blogg har jag redan.
    Lägg undan två lotter åt mig.
    Kram Monika

    SvaraRadera
  2. OJ skitt.. så kan det gå.. jag ids inte va med,,för då får jag 2 st oxå..har best den av Lukas då han sållde jultidningar..Men vet du vad.. jag kan va med o så ger jag den åt nån av mina flickor till julklapp..om jag vinner.. då länkar jag o allt är OK...blir 2 lotter..ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. Den boken vore roligt att ha lyckan att vinna!
    Länkat har jag ju redan + kommentar = 2 lotter
    Kram Irené

    SvaraRadera
  4. Jag tar chansen och bokar mig för två lotter.
    När jag beställde jultidningar så valde jag mellan den och en annan stickbok, tog "den andra" och ångrade mig naturligtvis senare....
    Hoppas på tur och önskar dig en fortsatt trevlig vecka.
    Sarah

    SvaraRadera
  5. Jag fick inget besök av jultidningsförsäljare så jag missade boken. Deltar gärna i utlottningen. Har ingen egen blogg men följer din.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  6. Jättekul att Eva äntligen fick sin bok färdig. Hoppas att jag har lite chans att vinna boken. Har länkat till min blogg nu så jag tar 2 lotter. Ha en bra fortsatt kväll.//MalinSj

    SvaraRadera
  7. Den fina boken skulle jag gärna vilja vinna.
    EN lott till mig tack!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  8. Hej! Äntligen kan jag kommentera igen. Min tangentbord hade pajat, så nu har jag köpt ett nytt.
    Jag vill gärna vara med i din utlottning och hoppas på tur. Jag länkar i högerspalten (lägger in det ikväll), så jag tar 2 lotter.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Den fina boken skulle jag vilja vinna .Blir en lott för mig o så hoppas jag på tur .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Har sett boken den är jättefin, vill gärna vara med
    i din tävling. Jag länkar till min blogg.
    Alltså 2 lotter.
    Kramisar Caisa

    SvaraRadera
  11. Fin bok! Jag är gärna med, 1 lott tack :)
    Hoppas på tur!!!

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  12. Den boken så flott ut, prøver lykken med et lodd:-)Klem Marianne

    SvaraRadera
  13. Oj oj detta tillfälle vill jag inte missa!
    Med bägge tummarna i handen och stort hopp.
    Hej då
    Lotta

    SvaraRadera
  14. Jag får inspiration genom att kolla på sy och stickbloggar; det triggar en till att göra något själv. Ofta går man från blogg till blogg och vips hamnade jag här. Utlottning av en bok jag gillar! Bloggar ej själv, men tar gärna del med en lott.
    Inger

    SvaraRadera
  15. Hoppas på att vinna med en lott
    Boken är ju så fin

    SvaraRadera
  16. Jag chansar o tar två lotter ;-))

    SvaraRadera
  17. Hej! Självklart vill jag försöka vinna den fina boken, två lotter tack, Karin

    SvaraRadera
  18. Hej! Läste om tävlingen hos Karin och visst vill jag vinna den fina boken. Handarbetsböcker kan man aldrig få för många av. Har länkat från min blogg så två lotter tack.

    SvaraRadera
  19. vill gärna vinna boken. jag har ingen blogg så jag bokar mej för en lott / a

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vara med i utlottningen! Just nu kan jag inte länka på min blogg, gör ett nytt försök imorgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag lyckats få dit det på bloggen med!

      Radera
  21. Hej Trollgarn! Vill gärna vara med och har länkat från min blogg. Ha en fortsatt trevlig tisdag! /Eva K.

    SvaraRadera
  22. Hej! Klart jag vill vara med på utlottning av en trevlig bok. Hittade precis hit..... Men återkommer gärna.
    Jag länkar med bild, så två lotter till mig!

    SvaraRadera
  23. Den boken verkar rolig. En lott till mej.

    SvaraRadera
  24. Oj vad roligt. Detta vill jag vara med på. Jag länkar i min blogg. 2 lotter då. Kram sytanten

    SvaraRadera
  25. Den boken har jag kollat lite efter. Jag tar en lott och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  26. Trevligt med utlottningar! Jag har planerat att köpa boken, men har inte hunnit än. Hoppas på Fru Fortuna och deltar med en lott.
    Siv
    ronnb55 (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Åh, ser ut att vara en jättehärlig bok!! Håller tummarna för jag har länkat i min blogg med, så två lotter till mig. =)

    SvaraRadera
  28. vill gärna vara med och tävla, chansar med en lott!

    SvaraRadera
  29. Vore verkligen fint om jag hade turen att vinna denna bok :)
    //Kicki

    kicki.ternstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej du!
    Så här i slutspurten av tävlingen vill jag gärna hänga på med en lott ... och hoppas på TUR :O)
    FIN BLOGG du har!
    Må gott ♥

    SvaraRadera
  31. Hej! Fin blogg du har! Jag är gärna med i tävlingen med en lott och hoppas på tur. :)

    SvaraRadera
  32. Hej

    Jag vill gärna vara med i utlottningen.

    Hälsar Carina
    carina.engdahl@bredband.net

    SvaraRadera
  33. En fin bok! Så jag vill gärna vara med :)

    SvaraRadera
  34. Självklart vill jag försöka vinna den fina boken!

    SvaraRadera