lördag 14 januari 2012

Hantverksbutiken

I veckan har jag jobbat med årsbokslut för mitt o några andra, så det har inte blivit så mycke vävt denna vecka. Jag har stickat på mysteriestickningen på kvällarna så den är snart klar,
Idag jobbade jag i vår konsthantverksbutik så jag tog några kort så jag har något att visa i bloggen.
(Bokförings pärmar tar sig inte bra ut på kort.)
Konsthantverk och choklad.

Chokladpraliner.

Konsthantverk choklad te o lakrits är en mycket bra kombination tycker vi.
Vi är 6 kvinnliga konstnärer o konsthantverkare som driver vår butik tillsammans.

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig butik.
    längtar att få komma o titta.det är en sån butik som gör gott både för ögon, munnen o själen!
    kram monika

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få "titta in" i butiken. Det ser otroligt mysigt och inbjudande ut. Var i landet hittar man denna pärla? Lycka till med nya året i butiken!

    /Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vår fina butik ligger på Storgatan i Västervik.
      Välkommen in om ni besöker Västervik.

      Radera