lördag 31 mars 2012

Sockor

Nu har jag stickat klart två par sockor!
De blålila efter Stickamera´s beskrivning!


De i bruten mosstickning har jag stickat efter de sockor som jag har sett i Dödergöks  blogg.
Tänk så många trevliga tips man kan få av andras bloggar och på Ravelry!
 MEN det är bara mina egna ideér som jag stickar o väver till försäljning, visst kan man få ideér från vad andra gör men dessa får man inte KOPIERA i förvärvs syfte. Så det blir en hel del egna sjalar och sockor stickade och så har jag ett litet lager med presenter till nära o kära.

Sen har det blivit ett par pulsvärmare med pärlorna som jag fick av min "Hemliga" vän.

2 kommentarer:

  1. Nu behöver du inte frysa om fötterna;).

    Jättefina sockar- båda två- givetvis.
    Vad flitig du är!
    Kram Monika

    SvaraRadera
  2. OJ! Ser att det var dotters googlekonto som var på och jag använde. Woops som man säjer.

    kram igen ;) / Monika- får se om jag loggat in rätt på Mitt eget googlekonto nu....

    SvaraRadera