onsdag 28 mars 2012

Lycka!

Idag kom det ett paket från min hemlisvän!!!

Mandelinetosh superwash merinoull : så mjukt och härligt, så vacker färg i blågrått, handfärgat, garnet måste absolut bli en sjal!
God Fair Trade choklad 70% från Peru!
Och inte minst en Debbie Bliss knitting magazine med många mönster och mycke läsning!

Tack min Hemlisvän
Jag vet inte vem du är mer än att du bor i Dalarna och har en mycket bra smak.
Så tack ännu en gång!


Jag har anmält mig till Tvåändssticknings kurs i Omberg.
 Arrangör är Ulrika K. Stickamera Stickamera och kursledare är Catarina Jonsson.
Det ska bli så trevligt att få komma igång med tvåändsstickning. jag inte har stickat något i den tekniken på 20 år minst. Jag behöver någon som visar mig på nytt! En hel helg med bara stickning !



1 kommentar:

  1. Trevlig hemlisvän du har som skickar så fina saker till dej. Kurs på Omberg låter roligt. Samma helg som riksårsmötet.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera