tisdag 19 mars 2013

Te och böcker

Jag har en vissen dag efter en vissen natt !
Min mage är i uppror och då är det tur att jag har möjlighet att ta det lugnt.

Igår kom ett bokpaket med boken som jag ska lotta ut,
en bok till mig om olika sätt att lägga upp o maska av stickningar och en måbra bok till mig också.
 

Så idag har jag en läs och stickdag .
Jag stickar sockor av restgarner och dricker gott te.
Jag gillar att läsa böcker av Lucy Dillon och Marianne Cederwall. För just nu vill jag bara läsa "måbra" böcker och faktaböcker om historia och textilt hantverk.
 

2 kommentarer:

  1. Det gör du helt rätt i!
    Mysiga böcker :).
    Cedervall är ju helt suverän....
    Krya på dig o ha det gott.
    kram Monika

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Lucy Dillons böcker. Jag har läst den du har på gång. Hoppas du piggnar till snabbt nu.
    Kramar till dej.
    Birgitta

    SvaraRadera