torsdag 28 februari 2013

Arbetsdag i butiken

Idag var det min dag att sköta om vår butik!
Över bordet som är uppdukat med fint hantverk, hänger en ängel som vår fina Lena har gjort!

Åsas tomteväsen !

Cheries roliga kossor!


I vår butik trivs man, fint hantverk, doftande teér och god choklad.
Jag hade med mig min gamla stickkorg, några varv hann jag sticka, mellan kunderna och andra uppgifter som skulle utföras (väga upp te, kolla bäst före datum på godiset och plocka upp varor).

Jag trivs här i butiken!

4 kommentarer:

  1. Jag förstår att du trivs i butiken. Det ser verkligen jättemysigt ut. Linnea

    SvaraRadera
  2. Ja med så mycket fint och goda dofter omkring sig... kan man nog inte annat än stortrivs!
    Kram Irené

    SvaraRadera
  3. Jag skulle också trivas om jag hade en så fin butik att göra arbetsdagar i. Det ser alltid så mysigt ut när du lägger upp bilder därifrån.
    Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  4. Ja, det förstår jag mycket väl, att du trivs i butiken.
    Den är så jättemysig.
    kram Monika

    SvaraRadera