söndag 26 oktober 2014

Våra hobbies.

Nu när hösten är här

Stickar jag enkla vantar som blir lika men ändå olika!
 
 Ett par spets-muddar är en rolig och snabb stickning, som jag kommer att sticka fler av i olika färger eftersom det blir en så bra julklapp.
 
Just nu väver jag en matta i rosengång i vår vävstuga "Skäl & Hjärta".
Fastän jag har två olika mattvävar uppsatta här hemma,
 så är det roligt att väva mattor i vävstugan också.
 
Thor har skördat mini chili-frukterna idag, de har växt i vårt uterum.
 

Thor har en lite udda hobby han har olika arter av pilgiftsgrodor i olika terrarium
 
Ja det är nog så att vi har hela källaren full av våra hobbies, jag har tre vävstolar + varpa och massor av garn och Thor har 5 olika terrarium med grodor.
Spirit och Spray våra fina Tollarflickor.
 
 

 

2 kommentarer:

  1. Det är bra med många olika sorters hobbies, då blir man aldrig sysslolös. Fina pulsvärmare. Ha det gott. Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Birgitta, bra med många hobbies. och så bra hobbies du har ;)
    Ses snart, ska bli så roligt att se er vävstuga.
    Kram Monika

    SvaraRadera